söndag 13 november 2011

Nypremiär på Björnhyttan

Hej endurovänner
Igår var det nypremiär på Björnhyttans endurobana. Jag och Jacob drog dit för att testa lite och känna på hur det var att åka i stenröset. Till min stora förvåning så tyckte jag det var riktigt kul att studsa fram bland stenarna, det har aldrig hänt tidigare. För dem som aldrig åkt i Björnhyttan så kan jag meddela att det finns inte ett enda ställe i hela Sverige som har så mycket sten som denna endurobana. Det var så kul att jag skulle vilja åka där nästa helg också, men det går inte för då är det älgjakt vid banan, och har man otur så hinner det bli snö till nästa gång. Vinteråkning är också kul men det är en helt annan sak, och det får vi säkert anledning att återkomma till.
Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar